• Lorem ipsum

Onze diensten

Praktische oplossingen

Tint Office doet meer dan alleen het leveren van kantoormeubelen. Wij bieden praktische oplossingen om de productiviteit en het welzijn van mensen te verbeteren, met flexibele werkplekken.

 

Wij bieden oplossingen zoals interieurdesign, inrichtingsadvies, projectmanagement, ergonomische service, furniture as a service, facilitaire service en thuiswerkservice. We maken circulaire inrichtingsplannen om jou te met helpen met jouw duurzaamheidsdoelen.

contact met tint office

interieurontwerp

Interieurontwerp en 3D design

Een interieurontwerp van Tint Office zorgt voor ideale indeling en inrichting van de kantoorruimtes.
Wij verkennen jouw wensen en activiteiten die op jouw locatie plaatsvinden. Wij vertalen dit naar een ideaal kantoorconcept met een voorstel voor de ruimte-indeling, sfeer en type meubilair.

Onze professionele interieurdesigner werkt met veel betrokkenheid aan jouw kantoorinrichting. Met 3D tekeningen en moodboards wordt het interieurontwerp gepresenteerd, zodat het zo tastbaar mogelijk wordt. Met het interieurontwerp wordt ook inzichtelijk gemaakt hoeveel werkplekken passend zijn jouw kantoorruimte en welke afmetingen mogelijk zijn.

Een interieurontwerp aanvragen
inrichtingsadvies

Inrichtingsadvies

Je brengt een groot deel van je tijd door op kantoor. Een prettige en functionele werkomgeving is daarom erg belangrijk voor jouw productiviteit en welzijn. Een goed ontworpen en ingericht kantoor draagt bij aan de productiviteit, het welzijn en de professionele uitstraling. Een goed interieuradvies is de basis van een geslaagde inrichting. Ons interieuradvies bestaat uit een aantal stappen, zoals inventarisatie, analyse, conceptontwikkeling, presentatie en uitvoering. Onze inrichtingsadvies verkent jouw bedrijfsactiviteiten en bespreekt de mogelijkheden van circulaire inrichting, hybride werken of een biophilic design. 

We vinden een goede samenwerking tussen onze interieuradviseur en kantoormedewerker belangrijk om openstaan voor elkaars ideeën en een optimaal resultaat te garanderen. De inrichtingsadviseur zorgt ook voor projectmanagement tijdens de uitrol van jouw inrichtingsproject.

Een interieuradvies aanvragen
inrichtingsadvies

Ergonomie service

Bij kantoormedewerkers komen lichamelijke klachten voor die veroorzaakt worden door langdurig zitten, herhaaldelijk bewegen of verkeerde houdingen. D.m.v. ergonomische aanpassingen, zullen klachten zoals rugpijn, nek- en schouderklachten en RSI verminderen. Een goed ingerichte werkplek verhoogt de productiviteit, doordat medewerkers minder snel vermoeid raken. Ze kunnen zich beter concentreren en voelen zich comfortabel tijdens het uitvoeren van hun taken. 

Onze ergonomisch adviseur kan een werkplekonderzoek voor jou uitvoeren, waarbij de huidige werksituatie wordt geanalyseerd en mogelijke verbeteringen worden voorgesteld. Daarnaast kunnen medewerkers trainingen krijgen over gezond werken en het belang van een goede werkhouding. Tint Office levert ergonomische accessoires: denk hierbij aan ergonomische muizen, toetsenborden, monitorarmen en dynamisch meubilair.

Meer informatie over onze ergonomie service
inrichtingsadvies

Furniture as a Service

Wij bieden je de mogelijkheid om kantoorinterieur te leasen, waarmee je flexibeler om kunt gaan met uw kantoorinrichting. Furniture as a Service (FaaS) geeft je de flexibiliteit om jouw kantoorindeling aan te passen aan veranderende behoeften, zonder vast te zitten aan langlopende investeringen. Tint Office biedt diverse onderhoudsdiensten, zoals de montage en het afstellen van meubilair en de reiniging van bureaustoelen.

Tegen een vast bedrag per maand regelen wij alles voor jouw kantoorinrichting. Het contract kan per maand kosteloos worden opgezegd. Met onze lease-oplossing wordt alles vlot en flexibel geregeld en verzorgen wij de volledige service op de producten. Bij een storing vervangen wij binnen 48 uur het product en zorgen ervoor dat je altijd kunt doorwerken.

Meer informatie over het leasen van kantoorinrichting
inrichtingsadvies

Tint Facilitair

Tint Office biedt onderhoud voor alle type kantoormeubelen, zodat de kwaliteit op een hoog peil blijft. Met onze periodiek onderhoud blijft jouw kantoormeubilair altijd goed functioneren. De stoffering van de zitmeubelen wordt grondig gereinigd met onze speciale dieptereiniging. Bij een storing, komt onze meubelmonteur snel op locatie langs voor de oplossing. Als specialist in de reiniging en protectie van stoelen. Hiermee wordt een protectie-laag aangebracht en wordt de stoel hygiënisch schoon en 'easy to clean', met een zeer sterke antivirale en antibacteriële werking. Tint Office is gespecialiseerd partner van Reinasan voor oppervlakte bescherming en dieptereiniging van verschillende materialen aangaande zichtbaar en onzichtbaar vuil.

Wilt u meer informatie over onze facilitaire diensten?
gezond thuiswerken

Thuiswerk programma

Tint Office helpt je bij het inrichten van een vitale thuiswerkplek. De basis is onze ergonomische bureaustoel, die voor elk persoon kan worden afgesteld. Een zit-sta tafel zorgt voor een afwisselende werkhouding en verbetert de bloeddoorstroming, waardoor je meer energie krijgt. Een ergonomische muis en een extern toetsenbord helpt om pols- en schouderklachten te voorkomen. Met een laptophouder of een monitorarm kan het beeldscherm op de juiste hoogte worden afgesteld.  Samen met ons bepaal je hoe de thuiswerkplek voor jouw organisatie wordt geconfigureerd.

Wij kunnen een bestelpagina voor medewerkers faciliteren, waarmee eenvoudig een thuiswerkplek door een medewerker kan worden besteld. Wij leveren de werkplekken aan huis en leveren rapportage van alle bestellingen en leveringen. 

Wilt u meer informatie over ons thuiswerkprogramma?

 

Maak een afspraak voor een persoonlijk advies

contact Tint Office